Premiery Samochodów

Premiery samochodów mają wiele wspólnego z premierami kinowymi i uroczystymi ceremoniami wręczania najważniejszych w branży filmowej nagród, z tym że główną atrakcją i zarazem gwiazdą wieczoru jest nowy model samochodu.

Zasadnicza różnica polega jednak na tym, że na zakup kinowego biletu bez trudności zdecyduje się niemal każdy, zaś decyzja o wydaniu pieniędzy na nowe auto wymaga przemyślenia. Z tego względu href=”http://www.secret-event.pl” target=”_blank”>Secret Event do każdej premiery samochodów podchodzi jak do niepowtarzalnej szansy, od której zależy ewentualny sukces auta na polskim rynku.

 

Premiery Samochodów Organizacja
Premiery samochodowe mają wiele wspólnego z premierami kinowymi i uroczystymi ceremoniami wręczania najważniejszych w branży filmowej nagród.

Przed premierą

Efektowna premiera samochodów stanowi zwieńczenie ciężkiej pracy wykonywanej wcześniej. Zanim auto oficjalnie pojawi się na rynku, podobnie jak ma to miejsce w branży filmowej ważnym elementem jest zbudowanie nastroju oczekiwania i wywołanie szumu medialnego wokół zbliżającego się wydarzenia.

W Secret Event dbamy o to, by poprzez poprzedzające premierę działania z zakresu Public Relations wykorzystać wszystkie możliwe kanały komunikacji, dzięki którym potencjalni klienci dowiedzą się o nowym modelu i zapragną poznawać kolejne szczegóły oraz ciekawostki z nim związane, aż do oczekiwanego dnia premiery.

 

Premiery Samochodów
Secret Event to wydarzenia, które z jednej strony są doskonale zaprojektowane, przemyślane w szczegółach, gwarantujące określony oddźwięk.
Premiery Samochodów
Naszym zadaniem jest odpowiedni kontakt z dziennikarzami.

Naszym zadaniem jest odpowiedni kontakt z dziennikarzami, a także zorganizowanie i dystrybucja materiałów przeznaczonych dla mediów. Każdy potencjalny klient lub osoba zainteresowana motoryzacją dowie się o premierze na długo przed jej wyznaczonym terminem.

Na tym etapie, bardzo istotną kwestię stanowi wybór grupy docelowej, który wiąże się ściśle z charakterystyką wprowadzanego na rynek modelu. Gdy chodzi o auto miejskie lub rodzinne, grono odbiorców będzie szersze. W przypadku a samochodu z segmentu premium, warto starannie wyselekcjonować zainteresowaną nim grupę klientów, a nawet postawić na organizację zamkniętej imprezy dla VIP-ów.

Ambasadorzy marki
Kolejną analogię do premier filmowych, stanowi pożądane towarzystwo gwiazd. Według Secret Event jednym z najlepszych sposobów na wzmocnienie wizerunku auta jest umiejętny wybór ambasadora, który stanie się twarzą nowego modelu. W branży motoryzacyjnej szczególnie mile widziani w tej roli są mistrzowie sportu, których utożsamiamy z sukcesem, dynamiką i niezawodnością.

Premiery samochodowe rodem z Hollywood

Naturalnym miejscem dla premiery nowego auta jest salon samochodowy. To dobry wybór, gdyż zainteresowani klienci, będący pod wrażeniem skutecznej premiery z przyjemnością wrócą do niego, aby dokonać zakupu lub przynajmniej odbyć jazdę próbną. Jeżeli jednak planujemy organizację premiery o wyjątkowym rozmachu, warto rozważyć inną lokalizację, która po pierwsze zapewni komfortowe przyjęcie dużej liczby zaproszonych gości, a jednocześnie umożliwi organizację efektownych pokazów nowego modelu. Należy brać pod uwagę również możliwości związane z akustyką i umieszczeniem nośników digitalowych.

Im większy rozmach eventu, tym oczywiście zostanie on lepiej zapamiętamy, jednak w Secret Event dodatkowo przykładamy szczególną uwagę do nieszablonowej, a zarazem intuicyjnie kojarzącej się z nowym autem formy prezentacji. Prezentację multimedialną, koncert uświetniający wydarzenie, oświetlenie, muzykę i finalne odsłonięcie modelu traktujemy jako standard, jednocześnie podchodząc do każdej premiery indywidualnie. Odwołujemy się do wyobraźni widzów w taki sposób, by zapamiętali najważniejsze cechy prezentowanego modelu, które będą miały swoje odzwierciedlenie w programie wydarzenia.

Konferansjer prowadzący premiery samochodowe powinien posiadać dwie cechy, po pierwsze być osobą rozpoznawalną, po drugie wiarygodną, jeśli chodzi o poziom branżowej wiedzy. Naszym zdaniem w tej roli najlepiej sprawdzają się czołowi dziennikarze motoryzacyjni, którzy jako eksperci budzą powszechne zaufanie i nadają przekazowi z premiery dodatkowej autentyczności. Co więcej, jako pasjonaci potrafią w sposób ciekawy opowiadać o samochodach.

 

Premiery Samochodów
W Secret Event uważamy, że prezentacja nowego auta to ledwie pierwszy krok do jego skutecznego wypromowania.

 

Premiery samochodów to nie wszystko

Nawet najlepiej przeprowadzona premiera samochodów nie przyniesie pożądanych efektów, jeżeli nie zostanie odpowiednio zrelacjonowana i przedyskutowana. W Secret Event uważamy, że prezentacja nowego auta to ledwie pierwszy krok do jego skutecznego wypromowania. Dlatego poza organizacją premiery, dbamy również o pracę biura prasowego, spotkania z dziennikarzami, organizację jazd próbnych i obecność relacji z wydarzenia, a także samego auta w najważniejszych mediach.

Realizujemy proces wprowadzania na rynek nowego auta w sposób kompleksowy.

 

Oferta Secret Event – Premiery samochodów:

  • Organizacja pokazu (scenariusz, akustyka, oświetlenie, scenografia)
  • Multimedia (telebimy, videomapping, prezentacje)
  • Działania PR towarzyszące wydarzeniu
  • Kontakt z mediami
  • Catering
  • Elementy dodatkowe (koncerty, pokazy, prezentacje)
  • Wybór konferansjera i ambasadorów marki