PR Eventy

Dobrze przemyślany i zorganizowany event stanowi nieodłączną część prowadzonej przez każdą poważną firmę lub instytucję działalności PR. Eventy PR powoli przestają być domeną największych korporacji – ich zalety coraz częściej dostrzegają średniej wielkości przedsiębiorca, w ten sposób docierając do ściśle wyselekcjonowanej grupy odbiorców, a jednocześnie budując swoją popularność dzięki obecności mediów.

 

Znaczenie Eventów PR

Z naszego doświadczenia wynika, że firmy które w swojej strategii PR uwzględniają regularne organizowanie PR eventów, w dłuższej perspektywie radzą sobie lepiej, budując trwałą rozpoznawalność marki. Wielu naszych klientów przez lata rezygnowało z tej formy promocji, sądząc błędnie, że jest ona stosunkowo droga i nieefektywna, w pewien sposób zarezerwowana tylko dla największych graczy, jednak decydując się na organizację eventów zmieniali zdanie.

 

PR Eventy
Wyjątkowy scenariusz Eventu to kluczowy element organizowanego przez Secret Event wydarzenia.

90 procent sukcesu Eventu to scenariusz gwarantujący właściwy odbiór wydarzenia przez zaproszonych gości.

Lokowanie budżetów marketingowych wyłącznie w promocję ATL, zwłaszcza w internecie bywa nieefektywne, a przekaz mimo wysokiego raitingu ginie w szumie reklamowym. Niewątpliwą zaletą PR eventu jest możliwość zgromadzenia interesującego nas grona odbiorców w jednym miejscu i przekazanie im całości interesujących nas informacji, a nie tylko fragmentu mieszczącego się hasłowo w ograniczonej długości komunikacie. W dodatku to od organizatora zależy forma przekazu, która może być nieszablonowa i skupiać autentyczną uwagę i zaangażowanie uczestników wydarzenia.

 

PR Eventy
Secret Event to wydarzenia, które z jednej strony są doskonale zaprojektowane, przemyślane w szczegółach, gwarantujące zaprojektowany oddźwięk.

 

W agencji Eventowej Secret Event osoby zajmujące się kreacją wydarzeń, tworzące scenariusze na potrzeby Eventu to osoby związane z branżą filmową, którzy na co dzień budują emocje pisząc scenariusze na potrzeby filmu.

 

Istotne: Z dobrego scenariusza można zrobić świetny Event lub słaby Event. Natomiast w przypadku scenariusza słabego nie da się zrobić interesującego Event-u.

 

PR Eventy
To suma wszystkich detali powoduje, że Event zachwyca.

Do kogo docieramy organizując PR Eventy?
Forma eventu w naturalny sposób ogranicza grono jego odbiorców, co wcale nie umniejsza wartości tego rodzaju promocji. Organizując PR event na przykład w formie konferencji, panelu dyskusyjnego, czy debaty mamy gwarancję dotarcia do środowisk opiniotwórczych. Tego rodzaju wydarzenia doskonale sprawdzają się między innymi w branży farmaceutycznej i medycznej, gdzie zdanie czołowych ekspertów może przesądzić o sukcesie nowych projektów firmy. W Secret Event wychodzimy z założenia, że z promocją marki i produktów powinna iść w parze filantropijna lub charytatywna działalność firmy, do której podczas wydarzenia warto nawiązać, aby tworzyć i wzmacniać wizerunek odpowiedzialnego społecznie przedsiębiorstwa.

Event to przede wszystkim emocje jakie po nim pozostają. – Secret Event

“Eventy, które zachwycają” w wykonaniu Secret Event to wydarzenia, które z jednej strony są doskonale zaprojektowane, są przemyślane w szczegółach, gwarantujące określony oddźwięk. Z drugiej strony są perfekcyjnie przygotowane, z dbałością o najmniejszy detal, z jakże istotnym timingiem. To suma wszystkich detali powoduje, że Event zachwyca.

W przypadku średnich i dużych firm PR eventy dobrze wpisują się w strategię działań z zakresu employer brandingu. To najlepsza okazja, aby zbudować wizerunek dobrego pracodawcy i sprawić, by kolejne rekrutacje przyczyniły się do stworzenia silnej i profesjonalnej kadry pracowniczej. Działy HR korzystają z formy eventu również na potrzeby wewnętrzne. Organizacja tak zwanych Welcome Days utwierdza nowych pracowników w przekonaniu, że dokonali dobrego wyboru na swojej ścieżce zawodowej, jednocześnie przyczyniając się do poziomu ich zaangażowania i wiary w idee przyświecające firmie.

PR Eventy to także doskonała okazja do wzmocnienia znaczeni firmy w lokalnej społeczności, zwłaszcza, jeśli towarzyszy im działalność społeczna. W tego typu wydarzeniach, na zaproszenie organizatorów często biorą udział lokalni decydenci, których życzliwość wobec przedsiębiorstwa bywa kluczowa.

PR Eventy
Przeanalizuj dziesięć razy zaproponowany scenariusz zanim podejmiesz decyzje o jego wdrożeniu.

 

Mylą się ci, którzy uważają, że przy pomocy PR Eventu nie da się dotrzeć do szerszego grona klientów z racji ograniczonej liczby uczestników. Eventy z udziałem przedstawicieli mediów, zwłaszcza branżowych coraz częściej towarzyszom premierom wprowadzanych na rynek produktów. Event zorganizowany głównie z myślą o dziennikarzach naturalnie przekłada się na wizerunek nowej marki i jej znajomość oraz sposób odbioru przez potencjalnych konsumentów.
Wszystkie powyższe przykłady jednoznacznie świadczą o roli, jaką PR Eventy odgrywają w każdej starannie zaplanowanej strategii komunikacyjnej. Wydaje się, że z racji przesytu reklamą ATL, a także innymi formami marketingu bezpośredniego, eventy w najbliższych latach czeka renesans.

 

PR Eventy – oferta Secret Event:
Kompleksowa organizacja wydarzenia
Zaplanowanie scenariusza
Obsługa medialna eventu
Catering
Obsługa techniczna (nagłośnienie, nośniki wideo)
Imprezy towarzyszące (koncerty, pokazy)
Przygotowanie materiałów promocyjnych