PR EVENTY PR EVENTY

PR Eventy

Dobrze przemyślany i zorganizowany event stanowi nieodłączną część prowadzonej przez każdą poważną firmę lub instytucję działalności PR. Eventy PR powoli przestają być domeną największych korporacji. Ich zalety coraz częściej dostrzegają średniej wielkości przedsiębiorcy. W ten sposób docierają do ściśle wyselekcjonowanej grupy odbiorców, jednocześnie budując swoją popularność dzięki obecności mediów.

 

PR Eventy – znaczenie

Z naszego doświadczenia wynika, że firmy które w swojej strategii uwzględniają regularne organizowanie PR eventów, w dłuższej perspektywie radzą sobie lepiej, budując trwałą rozpoznawalność marki. Wielu naszych klientów przez lata rezygnowało z tej formy promocji sądząc, że jest ona stosunkowo droga i nieefektywna. Iż jest w pewien sposób zarezerwowana tylko dla największych graczy. Jednak decydując się na organizację eventów zmieniali zdanie.

 

PR Eventy
Wyjątkowy scenariusz Eventu to kluczowy element organizowanego przez Secret Event wydarzenia.

PR Eventy – zalety

Lokowanie budżetów marketingowych wyłącznie w promocję ATL, zwłaszcza w internecie bywa nieefektywne.  Przekaz ginie w szumie reklamowym. Niewątpliwą zaletą PR eventu jest możliwość zgromadzenia interesującego nas grona odbiorców w jednym miejscu i przekazanie im całości interesujących nas informacji. Nie tylko fragmentu mieszczącego się hasłowo w ograniczonej długości komunikacie. W dodatku to od organizatora zależy forma przekazu, która może być nieszablonowa i skupiać autentyczną uwagę i zaangażowanie uczestników wydarzenia.

 

PR Eventy
Secret Event to wydarzenia, które z jednej strony są doskonale zaprojektowane, przemyślane w szczegółach, gwarantujące zaprojektowany oddźwięk.

 

W agencji eventowej Secret Event osoby zajmujące się scenariuszami na potrzeby Eventu to osoby związane z branżą filmową. Na co dzień nasi specjaliści budują emocje pisząc scenariusze na potrzeby przemysłu filmowego.

 

Istotne:Z dobrego scenariusza można zrobić świetny Event lub słaby Event. Natomiast w przypadku scenariusza słabego nie da się zrobić interesującego Event-u.

 

PR Eventy
To suma wszystkich detali powoduje, że Event zachwyca.

Do kogo docieramy organizując PR Eventy?

Forma eventu w naturalny sposób ogranicza grono jego odbiorców, co wcale nie umniejsza wartości tego rodzaju promocji. Organizując PR event na przykład w formie konferencji, panelu dyskusyjnego, czy debaty mamy gwarancję dotarcia do środowisk opiniotwórczych. Tego rodzaju wydarzenia doskonale sprawdzają się między innymi w branży farmaceutycznej i medycznej, gdzie zdanie czołowych ekspertów może przesądzić o sukcesie nowych projektów firmy. Wiele firm wychodzi z założenia, że promocja marki i produktów powinna iść w parze z działalnością filantropijną lub charytatywną.  Nawiązują więc podczas wydarzeń do tej działalności aby tworzyć i wzmacniać wizerunek odpowiedzialnego społecznie przedsiębiorstwa.

Projektowane Eventy w naszym wykonaniu to wydarzenia, które z jednej strony są doskonale zaprojektowane, są przemyślane w szczegółach, gwarantujące określony oddźwięk. Z drugiej strony są perfekcyjnie przygotowane. Z dbałością o najmniejszy detal, z jakże istotnym timingiem. To suma wszystkich detali powoduje, że Event zachwyca.

PR Eventa a Employer Branding

W przypadku średnich i dużych firm PR eventy dobrze wpisują się w strategię działań z zakresu employer brandingu. To najlepsza okazja, aby zbudować wizerunek dobrego pracodawcy i sprawić, by kolejne rekrutacje przyczyniły się do stworzenia silnej i profesjonalnej kadry pracowniczej. Działy HR korzystają z formy eventu również na potrzeby wewnętrzne. Organizacja tak zwanych Welcome Days utwierdza nowych pracowników w przekonaniu, że dokonali dobrego wyboru na swojej ścieżce zawodowej, jednocześnie przyczyniając się do zwiększenia poziomu ich zaangażowania i wiary w idee przyświecające firmie.

PR Event wzmacnia firmę w lokalnej społeczności

PR Eventy to także doskonała okazja do wzmocnienia znaczenia firmy w lokalnej społeczności, zwłaszcza, jeśli towarzyszy im działalność społeczna. W tego typu wydarzeniach, na zaproszenie organizatorów często biorą udział lokalni decydenci, których życzliwość wobec przedsiębiorstwa bywa kluczowa.

PR Eventy
Przeanalizuj  zaproponowany scenariusz zanim podejmiesz ostateczną decyzje o jego wdrożeniu.

 

Mylą się ci, którzy uważają, że przy pomocy PR Eventu nie da się dotrzeć do szerszego grona klientów z racji ograniczonej liczby uczestników. Eventy z udziałem przedstawicieli mediów, zwłaszcza branżowych coraz częściej towarzyszom premierom wprowadzanych na rynek produktów. PR Event zorganizowany głównie z myślą o dziennikarzach naturalnie przekłada się na wizerunek nowej marki i jej znajomość oraz sposób odbioru przez potencjalnych konsumentów.

Wszystkie powyższe przykłady jednoznacznie świadczą o roli, jaką PR Eventy odgrywają w każdej starannie zaplanowanej strategii komunikacyjnej. Wydaje się, że z racji przesytu reklamą, a także innymi formami marketingu bezpośredniego, eventy w najbliższych latach czeka renesans.

 

PR Eventy – oferta Secret Event:

Kompleksowa organizacja PR Eventu,
Kreacja scenariusza,
Obsługa medialna eventu,
Catering,
Obsługa techniczna (nagłośnienie, scena, ekrany LED),
Imprezy towarzyszące (koncerty, pokazy),
Przygotowanie materiałów promocyjnych.

Wmurowanie Kamienia Węgielnego - Video

Montaż Hali Namiotowej – Wmurowanie Kamienia Węgielnego

Uroczystość Wmurowania Kamienia Węgielnego Na Placu Budowy

Uroczystość Rozpoczęcia Budowy (wbicie pierwszej łopaty na placu budowy).

Wmurowanie Kamienia Węgielnego Warszawa – Przychodnia na Pradze-Południe

Uroczystość Wmurowania Kamienia Węgielnego

Uroczystość Otwarcia Ośrodka Rehabilitacji – Porąbka.