Organizacja dni otwartych należy do najskuteczniejszych sposobów promocji. Goście, potencjalni klienci mają okazję poznać firmę od środka, co w naturalny sposób wpływa na budowanie zaufania.
W wielu branżach dni otwarte stanowią również doskonałą okazję sprzedażową lub sposobność do nawiązania trwałej relacji biznesowej z klientem.
Z drugiej strony, zaproszenie gości do swojej siedziby wymaga perfekcyjnej organizacji. Zapewnienia rzetelnych źródeł informacji oraz przygotowania interesującej rozrywki dla odwiedzających.
Tego dnia każda wpadka zostanie srogo oceniona i zapamiętana przez potencjalnych klientów. Dlatego decydując się na tego typu event warto skorzystać ze wskazówek doświadczonych profesjonalistów.
Dni Otwarte Organizacja i Dobór personelu
Z naszych wieloletnich obserwacji i doświadczeń w pracy przy imprezach o
charakterze dni otwartych wynika, że ważnym elementem jest prawidłowe
przygotowanie personelu. Pracownicy firmy, którzy na co dzień współpracują z
klientami, tego dnia są narażeni na podwójne obciążenia związane z dużą
liczbą odwiedzających.
Z tego względu Secret Event przykłada dużą wagę do przeszkolenia pracowników, przygotowując ich do obsługi tłumu gości, a także do udzielenia interesującej i wyczerpującej odpowiedzi na potencjalne pytania gości.
Informacja i perswazja
Dni otwarte na tle innego rodzaju eventów wyróżniają się szczególnym naciskiem na informacyjną i perswazyjną rolę wydarzenia. Innymi słowy efektowność przedsięwzięcia powinna iść w parze z jego efektywnością. Oprócz edukacji stałego personelu firmy i wynajętej obsługi, Secret Event dba o należytą ilość i funkcjonalność dostępnych na miejscu, przeznaczonych dla gości materiałów promocyjnych i informacyjnych.
Wspólnie z naszymi klientami ustalamy w najdrobniejszych szczegółach cele i zakładane korzyści, jakie przyniosą firmie dni otwarte. Dodatkowo, staramy się stworzyć profil typowego odwiedzającego, uwzględniając jego potrzeby, wymagania i oczekiwania. Na tej podstawie proponujemy charakter i treść materiałów promocyjnych, zarówno w formie drukowanej, jak i digitalowej.
Jeżeli dni otwarte, poza funkcją PR-ową mają w swoim założeniu bezpośrednio zwiększyć sprzedaż, kładziemy nacisk na rzetelną prezentację oferty w perswazyjnej formie. Pamiętamy, że każda minuta spędzona na evencie i każdy metr kwadratowy powierzchni dzięki dobrej organizacji wydarzenia powinny wymiernie przekładać się na zysk.
Dni otwarte budują zaufanie klientów
W Secret Event uważamy, że potencjalni klienci – goście odwiedzający dni otwarte oprócz zapoznania się z ofertą oraz ciekawego spędzenia czasu, pragną poznać firmę od środka. Przekonać się jak wygląda jej codzienne funkcjonowanie i zweryfikować w ten sposób czy firma jest godna zaufania.
Nasze zadanie polega na aranżacji wnętrz i zaprojektowaniu programu wydarzenia w taki sposób, by efektywnie połączyć codzienność i rutynę z wyjątkowym, uroczystym nastrojem imprezy. Niezależnie od przewidzianych atrakcji, część udostępnionej gościom powierzchni warto przeznaczyć na pokazanie realiów firmy „od kuchni”, gdzie pracownicy realizują swoje codzienne obowiązki, a osoba pełniąca funkcję przewodnika przekaże odwiedzającym wiele interesujących ciekawostek.
Wysoka frekwencja nie zawsze gwarantuje skuteczność imprezy.
Nie tylko frekwencja
Nawet najlepiej zorganizowane wydarzenie nie przyniesie wymiernych korzyści, jeśli zabraknie odpowiedniej frekwencji. Zależnie od rozmachu i charakteru dni otwartych Secret Event doradza klientom w zakresie wyboru odpowiednich kanałów komunikacji do promowania wydarzenia tak, aby grupę docelową dopasować do oferty przedsiębiorstwa. Dni otwarte to przede wszystkim okazja do przyciągnięcia nowych klientów. A organizując np. event dla marki premium należy przyciągnąć klientów zainteresowanych dobrami luksusowymi. Wysoka frekwencja nie zawsze gwarantuje skuteczność imprezy.
Dni Otwarte organizacja działań z Secret Event:
Nasze długoletnie doświadczenie i rozumienie zróżnicowanych potrzeb klientów sprawia, że jesteśmy gotowi podjąć się organizacji dni otwartych dla firm z każdej branży. Chętnie wspieramy firmy w zakresie czynności takich jak:
- Kompleksowe przygotowanie programu i realizacja imprezy
- Przeszkolenie pracowników i wybór dodatkowego personelu (hostessy,modelki, konferansjerzy)
- Przygotowanie materiałów promocyjnych i gadżetów, digital
- Aranżacja wnętrza budynku
- Przygotowanie dodatkowych atrakcji (koncerty, performance, imprezy towarzyszące)
- Promocja wydarzenia w wybranych kanałach komunikacji
- Uświetnienie wydarzenia obecnością celebrytów
- Nieszablonowa prezentacja oferty firmy
- Catering